Ford Transit’te Mustang Şanzımanı!

Ford Transit

Ticari araç ailemizin en çok sevilen üyelerinden Ford Transit, daha fazla verimlilik ve dayanıklılık sunan, sınıfında tek, yeni 10 vitesli otomatik şanzımanlı versiyonuyla ticari hayatın yükünü hafifletecek!

Müşterilerimizin ticaret hayatının operasyonel zorlukları ile pratiklikten ve konfordan ödün vermeden baş edebilmesini sağlayan yeni şanzıman; daha fazla dayanıklılık, artırılmış yakıt verimliliği ve 2800 kg’a kadar çekme kapasitesi sunuyor. Yeni şanzıman, şehir içi ürün ve mal teslimatı yapan veya ulaşım, transfer, servis taşımacılığı gibi hizmetler sunan ve bununla birlikte yoğun trafikle birlikte operasyonel zorluklarla karşı karşıya kalan müşterilerimize büyük kullanım kolaylığı sunuyor. Ayrıca 15 ve 17 kişilik yolcu kapasiteli Ford Transit minibüsler için de daha fazla yakıt verimliliği ve yüksek performans sunan bir çözüm olarak öne çıkıyor.

Mühendislerimizin geliştirdiği yeni şanzıman, daha önce “2020 Uluslararası Yılın Pick-up”ı (IPUA) Yeni Ford Ranger ve F-150 pick-up’ların yanı sıra Ford’un ikonik spor otomobili Mustang gibi çeşitli modellerde de kullanıldı ve kendini kanıtlamayı başardı. Şimdi Ford Transit’le birlikte sunulan, daha geniş ve büyük araçlarda işletmeler için yakıt ve bakım maliyetini en aza indirecek şekilde tasarlanan 10 vitesli otomatik şanzıman; motorun performanstan ödün vermeden en verimli kombinasyonla işlevini yerine getirmesine imkân tanırken sürücü, işletme ve filolar için maliyetleri de en aza indiriyor.

Yüksek yakıt verimliliği ve dayanıklılık

Daha fazla dişli oranına sahip yeni 10 vitesli tasarım, Ford Transit’in 170 PS 2.0 litrelik EcoBlue Upgrade motorun yüksek verimliliğine en uygun performansı sunarken, sürücü tepkilerine daha duyarlı bir sürüş deneyimi yaratıyor.

Gerçek zamanlı adaptif vites değiştirme özelliği, şanzımanın değişen yol koşullarına uyum sağlamasına imkân tanıyor ve şehir içi yoğun dur-kalk, arazi, yokuş gibi değişken koşullarda performans ve yakıt verimliliği açısından optimum vites seçimini mümkün kılıyor.

10 vitesli otomatik şanzıman, Ford Transit’in sürüş dinamiklerine ve teknolojilerine paralel, maksimum yakıt tasarrufu için Otomatik Başlat-Durdur (Start-Stop) özelliğiyle birlikte çalışacak şekilde geliştirildi. Yeni şanzıman, çok yavaş hızlarda ve aracın hareket etmeden durduğu anlarda dahi, kolay hızlanma ve kalkış imkânı sunuyor.

En zorlu testlere tabi tutuldu

Ticari hayatın zorlu, pratiklik gerektiren şartlarına göre tasarlanan şanzıman, geliştirilirken binlerce kilometrelik yorucu arazi yarışlarını da kapsayan 6 milyon kilometreyi aşkın dayanıklılık testlerine tabi tutuldu.

Yüksek araç ağırlıklarını kaldırabilme kapasitesi ve basit otomatik kullanım; ürün, yük teslimatı ve yolcu taşımacılığı için konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor. Başlat-durdur gibi özellikleriyle büyük araç kullanımında daha az tecrübeli olan sürücülerin sıkışık trafik koşullarıyla baş etmelerini kolaylaştırıyor.

Vites kutusunun verimliliği ve dayanıklılığı, otomatik şanzımanı filo yöneticileri için toplam sahip olma maliyeti, kullanım ömrü ve yük/yoğunluk kapasitesi bakımından da uygun hale getiriyor.

Yeni 10 vitesli otomatik şanzımana sahip Ford Transit Minibüs ile ilgili daha fazla bilgi almak için websitemizi ziyaret edebilirsiniz.

 * Beyan edilen yakıt tüketimi ve CO2 emisyon oranları en son değiştirilen Avrupa Yönetmelikleri (EC) 715/2007 ve (AB) 2017/1151'in teknik gerekliliklerine ve spesifikasyonlarına göre belirlenmiştir. Dünya Çapında Uyumlu Hafif Ticari Taşıtlar Test Prosedürü (WLTP) kullanılarak onaylanan Yeni Avrupa Sürücü Döngüsünün (NEDC), WLTP yakıt tüketimi ve CO2 emisyon malumatına uyumlu olacaktır. WLTP, en geç 2020 yılı sonuna kadar tamamen NEDC'nin yerini alacaktır. Uygulanan standart test prosedürleri, farklı araç türleri ve farklı üreticiler arasında karşılaştırma yapılmasını sağlar. NEDC devreden çıkarken, WLTP yakıt tüketimi ve CO2 emisyon salım değerleri NEDC’ye dönüştürülür. Testlerin bazı unsurları değiştiği için, önceki yakıt tüketimi ve emisyon salım değerlerinde bazı değişiklikler olacaktır, yani aynı otomobil farklı yakıt tüketimi ve CO2 emisyon salım değerine sahip olabilir.

**Max çekme kapasitesi, araç yüküne, konfigürasyonuna, aksesuarlara ve yolcu sayısına göre değişiklik gösterebilmektedir.

Bu içeriğe bir emoji ile tepki ver!
  • emoji-happy 10 SEVİNDİM
  • emoji-sad 0 ÜZÜLDÜM
  • emoji-angry 0 KIZDIM
  • emoji-heart 9 BAYILDIM
  • emoji-lol 2 AŞIRI GÜLDÜM
  • emoji-surprise 2 ENDİŞELENDİM
  • emoji-clap 34 BRAVO
  • emoji-thumbs-up 12 BEĞENDİM
  • emoji-thumbs-down 1 BEĞENMEDİM
  • emoji-blink 4 HINZIR SENİ
  • Yorumlar

Bahtiyar bıyık : Kesinlikle mükemmel minibüs piyasasının lideri transit anlatmaya gerek yok görüyorsunuz

Silya Zengilli

Ford Blog : Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz! 💙

Zeki demir : Çok güzel olmuş kamyonet olarak üretilirmi trafikte çok kolaylık olur üçüncü transit tim olur otomatik şanzıman çok çok iyi olur 👌 bir rahatlık gelir yollarda bütün yükten kurtuluruz

Silya Zengilli

Ford Blog : Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz, gelişmeler için takipte kalın! 💙

tayfun özdağ : Karavan olacak bir araç.

Silya Zengilli

Ford Blog : Ford Türkiye olarak satış sonrasında karavan alt yapısı hizmeti vermiyoruz. Yine de bu deneyimi doyasıya yaşayan dostlarımız var 👉 https://blog.ford.com.tr/bu-karavani-takipteyiz Size de ilham olması dileğiyle 💙

Mehmet Emin ARI : Mükemmel harika olmuş durmak yok yola devam transit liderliğe devam

Silya Zengilli

Ford Blog : 💙💪

Faysal ünal : Türkiye’ye ne zaman gelecek ve fiyat ne plur

Silya Zengilli

Ford Blog : Merhabalar! Öncelikle Transit araçlarımıza göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. 💙 Transit araçlarımızın Türkiye’de satışı yapılmaktadır, özellik ve fiyat bilgilerine Ford Türkiye web sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz. 👉 https://www.ford.com.tr/fiyat-listesi/ford-transit-van-fiyat-listesi

Savaş KÖSE : İstanbul 112 de sağlık personeli ve ambulans kullanan birisi olarak önce eksiklerini yazayım.Araç haddinden fazla yüksek,kapı izolasyonları çok zayıf özellikle otoyol sürüşlerinde arabayı yolda tutmak ayrı bir meziyet istiyor birde rüzgar varsa yandın ve motor gücü 170 beygir az (ambulans için ) çünkü araç zaten ağır ve sonradan sedyeler ,malzeme dolapları, yedek aküler derken araç iyice hantallaşıyor son olarak klimadan bahsedeyim araçta güya orjinal klima var ama sadece adı var .Servise git gel iki gün düzgün çalışıyor daha sonra yine aynı değişen birşey yok yani klima çöp .Gelelim artılarına konfor,kişisel yardımcı özellikler güzel ayrıca 10 ileri otomatik şanzuman güzel bir yenilik olmuş . Bunları 4 tane ford focus ve bir tane yeni mondeo kullanan bir ford sever olarak yazıyorum ayrıca .Eksikler giderilirse daha başarılı olacağını düşünüyorum .Çalışmalarınızda başarılar dilerim .

Silya Zengilli

Ford Blog : Merhabalar, tüm yenilik ve geliştirmelerimizi değerli müşterilerimizin geri bildirimlerini göz önünde bulundurarak gerçekleştirdiğimiz için yorumlarınız çok değerli. Ayrıca sadece son zamanların değil, tüm zamanların en önemli kahramanları, sağlık çalışanlarımızdan biri olarak buradan sizlere bir kez daha teşekkür ederiz💙

Batuhan Özgün : merhabalar öncelikle ben 17 yaşındayım küçüklüğümden beri ford markasında çalışmak istiyorum ve bunun için elimden gelen herşeyi yapacağım sizden rica etsem beni herhangi bir fabrikanızda misafir edebilir misiniz ben bu gerçekleşirse bu hayalimi gerçekleştirme konusunda emin bir adım atacağıma eminim ayrıca 10 ileri otomatik şanzımanınız çok güzel bir yenilik olmuş

Silya Zengilli

Ford Blog : Merhabalar! Geçirmekte olduğumuz pandemi süreci dolayısıyla yerleşke ve fabrikalarımıza maalesef misafir kabul edemiyoruz. Hayalinizin hedefe, hedefinizin de gerçeğe dönüşmesini dileriz 💙