Ford Transit’te Mustang Şanzımanı!

Ford Transit

Ticari araç ailemizin en çok sevilen üyelerinden Ford Transit, daha fazla verimlilik ve dayanıklılık sunan, sınıfında tek, yeni 10 vitesli otomatik şanzımanlı versiyonuyla ticari hayatın yükünü hafifletecek!

Müşterilerimizin ticaret hayatının operasyonel zorlukları ile pratiklikten ve konfordan ödün vermeden baş edebilmesini sağlayan yeni şanzıman; daha fazla dayanıklılık, artırılmış yakıt verimliliği ve 2800 kg’a kadar çekme kapasitesi sunuyor. Yeni şanzıman, şehir içi ürün ve mal teslimatı yapan veya ulaşım, transfer, servis taşımacılığı gibi hizmetler sunan ve bununla birlikte yoğun trafikle birlikte operasyonel zorluklarla karşı karşıya kalan müşterilerimize büyük kullanım kolaylığı sunuyor. Ayrıca 15 ve 17 kişilik yolcu kapasiteli Ford Transit minibüsler için de daha fazla yakıt verimliliği ve yüksek performans sunan bir çözüm olarak öne çıkıyor.

Mühendislerimizin geliştirdiği yeni şanzıman, daha önce “2020 Uluslararası Yılın Pick-up”ı (IPUA) Yeni Ford Ranger ve F-150 pick-up’ların yanı sıra Ford’un ikonik spor otomobili Mustang gibi çeşitli modellerde de kullanıldı ve kendini kanıtlamayı başardı. Şimdi Ford Transit’le birlikte sunulan, daha geniş ve büyük araçlarda işletmeler için yakıt ve bakım maliyetini en aza indirecek şekilde tasarlanan 10 vitesli otomatik şanzıman; motorun performanstan ödün vermeden en verimli kombinasyonla işlevini yerine getirmesine imkân tanırken sürücü, işletme ve filolar için maliyetleri de en aza indiriyor.

Yüksek yakıt verimliliği ve dayanıklılık

Daha fazla dişli oranına sahip yeni 10 vitesli tasarım, Ford Transit’in 170 PS 2.0 litrelik EcoBlue Upgrade motorun yüksek verimliliğine en uygun performansı sunarken, sürücü tepkilerine daha duyarlı bir sürüş deneyimi yaratıyor.

Gerçek zamanlı adaptif vites değiştirme özelliği, şanzımanın değişen yol koşullarına uyum sağlamasına imkân tanıyor ve şehir içi yoğun dur-kalk, arazi, yokuş gibi değişken koşullarda performans ve yakıt verimliliği açısından optimum vites seçimini mümkün kılıyor.

10 vitesli otomatik şanzıman, Ford Transit’in sürüş dinamiklerine ve teknolojilerine paralel, maksimum yakıt tasarrufu için Otomatik Başlat-Durdur (Start-Stop) özelliğiyle birlikte çalışacak şekilde geliştirildi. Yeni şanzıman, çok yavaş hızlarda ve aracın hareket etmeden durduğu anlarda dahi, kolay hızlanma ve kalkış imkânı sunuyor.

En zorlu testlere tabi tutuldu

Ticari hayatın zorlu, pratiklik gerektiren şartlarına göre tasarlanan şanzıman, geliştirilirken binlerce kilometrelik yorucu arazi yarışlarını da kapsayan 6 milyon kilometreyi aşkın dayanıklılık testlerine tabi tutuldu.

Yüksek araç ağırlıklarını kaldırabilme kapasitesi ve basit otomatik kullanım; ürün, yük teslimatı ve yolcu taşımacılığı için konforlu bir sürüş deneyimi sunuyor. Başlat-durdur gibi özellikleriyle büyük araç kullanımında daha az tecrübeli olan sürücülerin sıkışık trafik koşullarıyla baş etmelerini kolaylaştırıyor.

Vites kutusunun verimliliği ve dayanıklılığı, otomatik şanzımanı filo yöneticileri için toplam sahip olma maliyeti, kullanım ömrü ve yük/yoğunluk kapasitesi bakımından da uygun hale getiriyor.

Yeni 10 vitesli otomatik şanzımana sahip Ford Transit Minibüs ile ilgili daha fazla bilgi almak için websitemizi ziyaret edebilirsiniz.

 * Beyan edilen yakıt tüketimi ve CO2 emisyon oranları en son değiştirilen Avrupa Yönetmelikleri (EC) 715/2007 ve (AB) 2017/1151'in teknik gerekliliklerine ve spesifikasyonlarına göre belirlenmiştir. Dünya Çapında Uyumlu Hafif Ticari Taşıtlar Test Prosedürü (WLTP) kullanılarak onaylanan Yeni Avrupa Sürücü Döngüsünün (NEDC), WLTP yakıt tüketimi ve CO2 emisyon malumatına uyumlu olacaktır. WLTP, en geç 2020 yılı sonuna kadar tamamen NEDC'nin yerini alacaktır. Uygulanan standart test prosedürleri, farklı araç türleri ve farklı üreticiler arasında karşılaştırma yapılmasını sağlar. NEDC devreden çıkarken, WLTP yakıt tüketimi ve CO2 emisyon salım değerleri NEDC’ye dönüştürülür. Testlerin bazı unsurları değiştiği için, önceki yakıt tüketimi ve emisyon salım değerlerinde bazı değişiklikler olacaktır, yani aynı otomobil farklı yakıt tüketimi ve CO2 emisyon salım değerine sahip olabilir.

**Max çekme kapasitesi, araç yüküne, konfigürasyonuna, aksesuarlara ve yolcu sayısına göre değişiklik gösterebilmektedir.