Teknolojik yenilikleriyle öne çıkan Focus 2013 modelimizi tanıtmak için “Bilim, Kurgu değil.” sloganıyla mobil platformda hazırladığımız uygulama ile IAB Mixx Awards’da gümüş ödüle layık görüldük.

 

Ford Otosan

 

Proje kapsamında, hedef kitlemize doğrudan ulaşabilmek amacıyla, gyroscope teknolojisini kullanarak, belirlediğimiz iPad dergilerinde özel bir rich media uygulaması geliştirdik. Hazırladığımız bu özel uygulama ile kullanıcılara timeline üzerinde iPad’lerini sağa ve sola yatırarak geçmişten günümüze gelişen teknolojimizi deneyimleme fırsatını sunduk.

 

Ford Otosan

 

Ford Focus rich media reklamımız toplam 556.000 defa gösterilirken, kullanıcılar detaylı bilgi almak için tam 8.216 defa butona dokundu.

 

Tüm dünyadan projelerin yer aldığı, dijital reklam kampanyalarını, hedef-sonuç ilişkisiyle inceleyerek performanslarıyla birlikte değerlendiren IAB Mixx Awards, mobil platformda kullanıcılara yaşattığımız bu farklı deneyimi, IAB Rising Stars Mobile Rich Media Display kategorisinde ödüllendirdi.

 

Ford Otosan