Ford Artık “Bir Başka”

Ford

Yenilenmenin heyecanı ve mutluluğunu yaşıyoruz. Çünkü 113 yıllık hikayemizi, beklentilerin ötesindeki ürün ve hizmet anlayışımızla güçlendirmek için yeni marka yaklaşımımız “Bir Başka” ile karşınızdayız!

Ford Yeni Yüzüyle “Bir Başka”

27 Ekim’de düzenlediğimiz basın toplantısında “Bir Başka” vizyonumuzla ilgili önemli açıklamalarda bulunan Ford Otosan Pazarlama, Satış ve Satış Sonrasından Sorumlu Genel Müdür Yardımcımız Özgür Yücetürk, “Müşterilerimizi Ford’un yeni yüzüyle tanıştıracağız. Farklı müşteriler, farklı ihtiyaçlara cevap veren geniş ürün gamımıza katılan yeni ve prestijli ürün portföyümüzle, marka algımızı güçlendirmeye devam edeceğiz. Modern ve sportif yüzümüz, teknolojimiz ve daha fazla donanım mantalitemiz, araçlarımızı sınıflarında en üste konumlandırıyor. Ford denince akla; her geçen gün teknolojileri, güvenliği, donanımları ve tasarımı ile ileriye giden cesur ve heyecan verici bir marka gelecek. Mevcut ve yeni müşterilerimizin, zaten iyi tanıdığı Ford’a ‘Bir Başka’ bakmasını sağlayacağız. Bunu mükemmel müşteri deneyimi ile birleştireceğiz. Ford ile karşılaştıkları andan itibaren sorunsuz, yenilikçi ve mutlu eden, iyi hissettiren ‘Bir Başka’ deneyim yaşamalarını sağlayacağız. Bugün geldiğimiz nokta itibarıyla; müşterilerimizin önümüzdeki dönemde çok daha heyecanlı, çok daha dinamik ve cesur bir marka görmeye hazırlanmalarını istiyoruz. ” açıklamasıyla yeni konseptimizin amacına değindi.

“Bir Başka” Müşteri Deneyimi!

Yücetürk; Türkiye’deki Ford hayranlarını cesur, tutkulu ve inovatif araçlarımızla buluşturma heyecanımızı ise; “2015’ten bu yana 16 yeni modelimizi Türkiye pazarında müşterilerimizle buluşturduk. Performans araçlarından, SUV’ye uzanan tüm yeni modellerimizle, Ford’un çarpıcı değişimini gözler önüne serdik. Farklı beğeni ve arzulara sahip, daha geniş bir müşteri kitlesine hitap etmeye başladık. Global anlamda satışa sunulacak yeni modellerin çeşitliliği bizleri çok heyecanlandırıyor. Ford’un gelecek vizyonunda özellikle 2020 yılına kadar satışa sunulacak olan toplam 12 performans otomobili ve diğer otomobil modellerimizdeki çeşitlilik hitap ettiğimiz müşteri kitlesini oldukça genişletecek. Bir Ford bayisinin kapısından giren her insan değişim rüzgarının farkına varacak. Yeni ürünler, yeni hizmet anlayışı ve markamızın yenilikçi yaklaşımıyla müşterilerimize otomobil almaktan öte, daha önce hiç yaşamadıkları bir deneyim yaşatacağız.” sözleriyle açıklayarak müşterilerimizi “Bir Başka” deneyimin beklediğini müjdeledi.

FordStore’larımız ile “Bir Başka” Bayi Süreci

Artık bayilerimiz de “Bir Başka”! Yücetürk, yepyeni yüzümüzü yansıtacak bayilerimizde müşterilerimizi bekleyen deneyimi şu sözleriyle açıkladı: “Bu yeni konsepte FordStore adını verdik. FordStore, Ford’un Avrupa’daki seçkin bayilerinde başladığı yeni bir müşteri deneyimi uygulaması. Türkiye’de 3 nokta belirledik. İstanbul Şahsuvaroğlu, Ankara Tur Oto ve Antalya Bilaller bayilerimizde FordStore uygulamasına geçtik. Müşterilerimiz, bu bayilerimizde mevcut otomobil ve ticari ürün portföyümüzün yanı sıra bizim için çok özel, farklı bir deneyim vaat eden ürünlerimizle buluşuyor. Edge, Mustang, ST serisi ve RS performans modellerimiz sadece bu bayilerimizde sergileniyor ve satışa sunuluyor. Yine sadece FordStore bayilerimizde satışa sunulan Vignale araçlarımız için showroom’larda özel teknolojik bir alan oluşturduk.”

5 Duyumuza Hitap Eden “Bir Başka” Showroom’lar

Bundan böyle tüm showroom’larımızda müşterilerimizin 5 duyusuna hitap edeceğiz ve “Bir Başka” showroom deneyimi sunacağız. Bu durumu “Müşterilerimizin tüm showroom’larda aynı şeyi görüp, duyup, koklayıp dokunmalarını ve tatmalarını sağlamak istiyoruz. Ford 5 Duyu projesi, müşterimizin bayiye girişinden başlayarak satın alma süreci de dahil deneyimindeki duyusal düzenlemeleri kapsıyor. Müşteri karşılama, Ford modellerini keşfetme ve teslimat alanı gibi özel modüller ile görme, özel araç sergi alanları ile dokunma, kurumsal Ford koku uygulaması ile koklama, müzik yayını ve kampanya bilgilerini kapsayan Merkezi Ford Radyo Uygulaması ile işitme ve Ford Cafe ile müşterilerimizin tat alma duyularını harekete geçireceğiz. Böylelikle müşteri memnuniyetimizi daha da üst seviyeye çıkaracağız.” sözleriyle açıklayan Yücetürk, Ford’un bir tutku olduğunu ve tüm duyularımıza hitap edeceğini vurguladı.

Müşterilerimizin “1 Numara”lı Tercihi Olmak İçin “Bir Başka”yız!

Satış ve servis süreci hizmetimizle de müşterilerimizin “1 numara”lı tercihi olmak için çalışıyor ve yenilikçi adımlar atıyoruz. Bu nedenle geçtiğimiz yıl, yetkili servislerimizi tercih eden müşterilerimize daha iyi bir hizmet sunmak için ücretsiz Ford LifeCard uygulamamızı başlattık. Yaz aylarında da Ford LifeCard sahiplerine özel olarak mevzuatın ön gördüğü süreden çok daha kısa bir sürede donanım seviyesi yüksek veya üst model ikame araç hizmeti sunmaya başladık. Ford LifeCard sahiplerinin, yol yardım hizmeti kapsamındaki konaklama ihtiyaçlarını ise 5 yıldızlı otellerde karşılıyoruz.

Evet, biz artık “Bir Başka”yız! Çünkü 2020 yılına kadar toplam 12 yeni performans aracımız ve yeni modellerimizle sizlerin karşısına çıkma hayalimiz, Avrupa’daki benzerlerini takiben Türkiye’de de hizmete sunacağımız FordStore’larımız, tüm showroom’larımızda uygulamaya başlayacağımız “5 Duyu” projemiz ve müşteri deneyiminde “1 numara” olma vizyonumuzla hayallerimize koşuyoruz.