2014’ün En İyi 50 Küresel Yeşil Markasında, Ford 1. Sırada!

Ford

Ford, sürdürülebilirliğe olan katkısı ile ‘2014 En İyi 50 Küresel Yeşil Marka’nın seçildiği Interbrand listesinde bu yıl, 1. sıraya yükselen marka oldu. Ford’un, özellikle üretim alanında ileri görüşlü bir yaklaşımda bulunarak, çevreye karşı sorumlu ve sürdürülebilir üretim yapması, markanın yükselişinde üst noktalara ulaşmasını sağlıyor.

 

En İyi Küresel Yeşil Marka sıralamasında 1 numara olmaktan gurur duyduklarını belirten başkan vekili Robert Brown, ‘müşterilerimize piyasadaki en yüksek kalitede ürünler geliştirmek, bunu yaparken de çevreye karşı duyarlı olmak için çaba sarf ediyoruz’ dedi.

 

 

Interbrand, her yıl ‘50 En İyi Küresel Yeşil Marka‘yı belirlerken, yıllık En İyi Küresel Markalar raporunu oluşturan 100 marka ile araştırmaya başlar. Daha sonra markaların sürdürülebilir veya yeşil uygulamalarının kamuoyu algısını yakalamak için kapsamlı bir tüketici araştırması yapar.

 

Alternatif enerji kaynakları ve yakıt tasarrufu sağlayan teknolojilere yatırım yapmaya devam eden Ford, sürdürülebilirliği genel iş stratejisine entegre etmiş ve bu yöntemin yararları konusunda tüketicilerini de eğitmiştir. Zamanla kendi iş ve marka değerini arttıran Ford için, Interbrand Küresel CEO’su Jez Frampton, ‘Son birkaç yılda Ford, bir sürdürülebilirlik lideri olduğunu kanıtlamıştır’ dedi.

 

Türkiye’de ilk kez kullanılan teknolojiler sayesinde ‘engelli ve çevre dostu’ konsepti ile açılan Yeniköy fabrikamız, bu konsepti ile Türkiye’de örnek teşkil etmektedir.

 

Yeniköy fabrikamızın alanlarında kullanılan tüm ekipmanlar işçi sağlığı ve çalışma ortamını destekleyecek şekilde ergonomik olarak tasarlanmıştır. Türkiye’de ilk kez kullanılan 3wet boya sistemi sayesinde enerji kullanımı en aza indirilirken, Ford Avrupa’da ilk kez kullanılan Dry-Scrubber teknolojisi sayesinde atık boyalar su gereksinimi olmadan ayrıştırılarak ‘çevre dostu fabrika’ kimliğimiz daha da güçleniyor.